torsdag den 10. november 2011

Done! - og hygge med 90210.

Billede fundet her
Inden kl 14 i dag skulle min eksamensopgave oploades på vores studienet . Jeg stod op omkring kl 8, læste den igennem og rettede de sidste ting, og inden kl 9.15 var min opgave sendt ud i det uvisse til bedømmelse :)

Resten af dagen har bare været brugt til afslapning - trænger man virkelig til efter sådan en omgang skrivning .
Jeg har taget et par lure, spist varm havregrød, taget et laaangt varmt bad og så set en masse Beverly Hills på dvden!
Jeg elsker Beverly Hills, også selvom man jo egentlig godt ved hvad der sker . Og så er det da bare skønt at de (åbenbart) også sender hele to afsnit om eftermiddagen på tv2 .. Skøøøønt :)
Måske jeg i aften skal prøve at lave noget lidt mere fornuftigt, eller kan det vente til i morgen? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar