søndag den 1. januar 2012

Tilbage til virkeligheden .


Glædelig jul og rigtig godt nytår til alle .
Jeg vender efter knap 10 dages pause tilbage til virkeligheden ..
Pausen har været fra bloggen, lektier, sunde motions- og madvaner og ikke mindst fra min trofaste daglige kcal-indtastning på madlog.dk .


Disse pauser har derfor også resulteret i en vægt forøgelse på 3-4 kg siden 20. dec :O
VILDT!
Derfor må jeg hellere gøre lidt ekstra ved det i den kommende tid - er virkelig bare ikke meget for at være i det overfyldte-januar-flip-træningscenter .. Men det bliver nu nok alligevel sådan ;)


Mit fravær resulterer også i at jeg er lidt bagud med indlæg om julegaver, hygge og mad - men det kommer lige så stille .
Ligeledes har jeg omkring 1 mio. blogs som jeg skal have læst op på - det er hel spændende at se hvad der er sket "derude" julen over ;)


Dagen i dag har været tømmermands-fri, hvilket er en hel fantastisk måde at fejre 1. januar på - folk skulle prøve det ;)

Ellers kan 2012 bare komme an, jeg er helt klar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar