torsdag den 20. oktober 2011

Home sweet home .

- efter en skøn efterårsferie .


Sidder netop med et tæppe, en kande lækker the og tænker på en super dejlig efterårsferie som så småt lakker mod enden .
Sidste torsdag besøgte jeg min søster på hendes kollegieværelse i Aalborg . Det var nogle rigtig gode dage med film, hygge, søsteruenigheder, øl, limbo, kollegieliv, familiebesøg og min debut i gaden - hele to gange :)
Mandag morgen gik turen til København hvor jeg har tilbagt de sidste dage med de dejlige damer Ann-Sofie og Helga . Det er længe siden vi har set hinanden, men det var skønt med noget hygge og tøsesnak med dem, endelig !!!


I dag var vi blandt andet hos A.C.Perch's thehandler hvor jeg købte disse fine bøtter med the . Begge er grøn-the, den ene med mynte og den anden med jasmin . Har kun smagt den med mynte endnu, men den er i hvert fald god, og så er der bare noget charmerende ved at købe det i en rigtig gammel thehandel med gamle lod-vægte og metalbøtter :)
De havde også et rigtig smart "menu-kort" så man fik et godt overblik over hvad de havde af spændende the :)
Det er lidt svært at se på billederne, men jeg købte bøtterne i baby lyseblå og cremehvid ..

Billederne bliver forhåbentlig bedre fra nu af, Gorm har nemlig fundet mit kamera, som ellers har været væk mens jeg har været afsted, Jubii  - bare lidt pinligt at det bare lå i en af mine jakkelommer ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar