fredag den 10. august 2012

Netto-fristet - igen .


Min dag startede i dag med det årlige tandlæge besøg - hvor jeg iøvrigt bare har den sødeste tandlæge ..
På vej hjem tog jeg et smut i netto, hvor jeg som så mange gange før, blev fristet i deres skrammel-afdeling - og disse tre udstikker sæt kom med hjem :)


Blad, ananas, snefnug og jordbær - til 49 kr .


Sættet her med tre forskellige størrelser rosenblade - der er 2 af hver størrelse (hvorfor dog det?) - til 39 kr .


Blomster i fire forskellige størrelser, igen *2.. jeg forstår det ikke rigtig - ville jo hellere have flere forskellige til prisen - igen 39 kr .

Der var også et sæt med nogle meget store blomster og et sæt med en anden slags små blomster, men synes ikke lige at de var mig ..
Nu glæder jeg mig bare til der kommer en lejlighed til at bruge disse herligheder - eller må jeg jo lave en:)

I øvrigt havde jeg mega lyst til en blåbær smoothie inden jeg skulle til tandlæge, men tænkte at det nok ikke var så charmerende med blåbær-rester i alle tænderne ;) derfor skal jeg have mig sådan en nu, og så måske en lur inden jeg i eftermiddag skal på arbejde ...
Selv få dage på Skanderborg sætter sine trætte spor ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar