onsdag den 7. november 2012

Glimmer-tid .


Åhhh .. Glimmer er jo virkerlig fremme, og nu tættere vi kommer på december og jul, jo mere legal synes jeg også denne tendens bliver ;)

Jeg er hel sikkert ikke den eneste der er gået forbi Føtex' imponerende udvalg af glimmer-stilletter for tiden - og disse i guld har jeg også haft op og ned af kurven et par gange ...
- og det er jo netop i sådan en situation man har brug for gode forstående veninder der kan bakke en op, om at man selvfølgelig virkelig mangler dem til samlingen ;) (tak til Helga og Ann-Sofie for støtten :))


Sikke de glimre i solen :)
De kostede 179 kr, og jeg er meget spændt på hvor gode de bliver at gå i, da de er tæmmelig, og overraskende, høje .... Nu går jeg bare og drømme om dem de også har i sort-glimmer .. de var virkelig også flotte ... suk ..

8 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Jul og nytår er jo også en perfekt lejlighed til at rock'e fine glimmersko. Jeg vil da også smutte forbi Føtex og se, om der er nogle, der passer til min nyindkøbte julefrokost-kjole! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg hel sikkert godt forstå!! De er SÅ flotte .. Tror bare lige jeg skal ofre lidt tid på at gå dem til inden de skal rigtig på .. Må nok indrømme at man nok godt kan mærke at det ikke er dyre læder sko ;)

      Slet
    2. Der skal bare lidt Compeed til, så er aftenen reddet :)

      Slet
  2. Hvor er de bare flotte! Skal helt sikkert en tur i føtex :D

    SvarSlet
  3. Hvor er de sko altså bare fine. Jeg tror da helt sikkert jeg skal forbi Føtex og se om jeg kan støve nogle op. Det skal nok bare være i sort glimmer, for jeg er så konservativ;-) (og har 3 par guldsko i skabet som jeg ikke bruger så tit, men det er jo så en detalje :-)

    Mange hilsner fra

    Anne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er altså også helt vild med de sorte!! Håber du fandt nogen du kunne passe :)

      Slet
  4. Wauw hvor er de fine! Jeg må forbi og tjekke dem ud.
    Har slet ingen guld sko og det er da en fejl :D

    SvarSlet