onsdag den 28. november 2012

Slutspurten .


Der er nu under 3 uger til jeg skal afleverer min afsluttende bachelor d. 19 dec .. Det går fremad, men lige så stille - så nu skal der virkelig sættes ind .. :)

Jeg har i dag været til en gang data-vejledning (og brombærtærte... Mmmm det kan min underviser godt finde ud af) og det gav mig i hvert fald et stort skub i den rigtige retning ..
Nu er det bare med at holde styr på alle de mange tal, og ikke mindst grafer som jeg har gang i lige nu ..


Når nu jeg alligevel var på skolen har jeg sat mig her for at arbejde videre .. Det giver en anden ro end at sidde derhjemme .. Tror måske jeg vil bestræbe mig på at komme herop og skrive her de sidste uger - så er der knap så mange overspringshandlinger - i hvert fald af dem der ikke involverer en computer ;)

1 kommentar: