søndag den 18. november 2012

Nødvendig overspringshandling #1 .


Ja altså, jeg har sat et 1-tal på overskriften, for mon ikke der kommer mange flere helt utrolig nødvendige overspringshandlinger inden jeg kan afleverer min bachelor? (jo!)

For lidt siden var det sidste uges afsnit af Forbrydelsen III der lige skulle ses .. Jeg er jo NØDT til at være opdateret så jeg kan se næste afsnit i aften ;)
Er iøvrigt begyndt at synes godt om serien - i starten synes jeg at der var ALT for meget politik indblandet ..

God søndag :)

2 kommentarer:

  1. Forbrydelsen, hm, den er spændende men giver dig ret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men synes den er blevet hel god - og skal i hvert fald se afslutningen ;)
      I øvrigt er det måske også bare fordi jeg synes det var lidt svært når der er alt for meget politik ;)

      Slet