torsdag den 24. maj 2012

"Op"gradering .


Tja.. jeg er i hvert fald blevet flyttet "op"-ad ..
Jeg blev nemlig ringet op i dag fra administrationen at de har lavet en fejl, så der allerede bor en på det værelse jeg også bor på .
Det forklarer jo lidt tandbørsten osv . Men hvor er det bare dårligt at de ikke har styr på det!!

Heldigvis, når nu det skal være, skulle jeg kun flytte en etage op, og hverken skifte vej eller boligblok - ret heldigt, da jeg alligevel har ret meget at flytte ..

Først var jeg super sur over at de har så lidt styr på det, og udleverer samme nøgle til flere personer - men den her lejlighed, er næsten lige som den anden - bare væsentlig renere!

Nu er jeg så småt kommet på plads, pakket ud (igen) og pakket til at tage hjem på weekend .. Dejligt med en fri-fredag i det skønneste vejr ...

Gorm kommer og henter mig og så tager vi hjem til hans forældre til aftensmad :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar