mandag den 21. maj 2012

Reunion og popcorn!!

billed
Ja nu er det jo ikke ligefrem biograf-vejr i dag, men i sidste uge var Gorm og jeg inde og se American pie - reunion .
og den var altså bare sjov! Hvis man med fryd har set de tidligere film, er denne her altså et hit .

Her er vi 10 år senere, og gruppen er splittet og i fuld gang med et voksent liv - indtil de skal mødes til deres jubilæum ..
Jeg havde egentlig forventet (eller måske frygtet?) at den var lidt plat - men nej nej, det var simpelthen så hyggeligt at se alle vennerne igen, ældre, mere modne, men stadig helt dem selv .
Og Oz - hamrende lækker ;)

Se den ;)

Jeg ELSKER popcorn! Men for at få det til at hænge bare en lille smugle sammen kcal-mæssigt tog jeg mig kun en lille popcorn - jeg var virkelig stolt af mig selv ..
... Men da vi kommer til kassen tager den søde fyr hurtigt min lille-popcorn og bytter den ud med en STOR, mens han siger: "Sådan, det koster det samme for jer" (Gorm havde også taget en vand)..
Sød, sød fyr, men nu kom jeg jo til at spise heeeele den store selv .. iha .. men jeg havde taget beslutningen, det må da give lidt, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar