torsdag den 31. maj 2012

Studie-status .


Studiet napper mod enden, selvom det først er til januar, men lige nu er der bare SÅ mange ting .
Jeg bor i Herning hvor jeg er i klinik på en Nuklearmedicinsk afdeling - super sted iøvrigt .

Jeg har gang i et projekt, som skal blive til modulets eksamen i form af en skriftelig rapport . Billedet ovenfor er et skærmprint af 5, ud af de 60 målinger jeg skal bruge til projektet ... der er lidt vej endnu ..
Derudover har jeg desværre en mundtlig reeksamen i immunologi der venter den 26. juni ..- og den kræver nok også bare en lille smugle mega meget læsning (!!)

For at det ikke skal være alt for nemt, skal vi også til og i gang med vores PBP (professionsbachelor-projekt) og have udarbejdet problemformulering og lign. inden den 21..
Lige i dag har vi fået vores afdelinger "afsløret", og min gruppe skal være på netop NUK i Herning, så der er jeg jo godt kendt :)

Men nøøøj jeg har travlt i mit hovedet .. der er jo også én der er kommet til at involverer sig i den kæmpe spejderneslejr i uge 30 .. perfekt timing ..

Nok ynk - jeg glæder mig utrolig meget til at komme hjem til Gorm i morgen efter "arbejde" .. :)

2 kommentarer:

  1. Jeg skal ogaå til eksamen den 26. ;)

    Men det lyder godt nok som om du har nok at se til :/

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må vi have held og lykke ;)

      Ja det er også lige ved at det er for meget . Er begyndt at lave lister med tin jeg skal - så kan man i det mindste strege noget ud en gang imellem :)

      Slet