torsdag den 19. juli 2012

35.000 spejdere på en mark ?


Ja for det er ca. hvad der sker fra på lørdag .. I år afholdes der nemlig for første gang en stor fælles lejr for alle spejdere i DK .
Jeg har en aktivitet i Thorsminde hvor vi skal have gang i røde badedragter, Hawaii-kranse, beach volley osv . ikke en særlig spejder-mindet aktivitet, men mere en afslapnings dag ved vandet .. :)

Gorm står for materialer til to store aktiviteter inde i lejren og har derfor været afsted siden mandag .. hvor længe vi skal være afsted ved vi ikke helt, men nok en 10 dag endnu ..
Udover at min fod er lort, glæder jeg mig rigtig meget!!

Måske der kommer et lille blogindlæg engang imellem, det vil kun tiden (og Thorsmindes internetforbindelse) vise :)

Og så er det vel nok heldigt at nogle af Gorms kammerater skal låne vores lejlighed, så jeg forhåbentligt kan få vandet alle blomsterne ;)

1 kommentar:

  1. Det er kedeligt når du er på spejderlejr. Jeg plejer at tjekke din blog hver dag, og der sker slet ikke noget. Kan du så komme tilbage til virkeligheden! Kys fra Henriette

    SvarSlet