onsdag den 19. september 2012

Dårlige byttehandler # 1 .


Inspireret af andre blogs, med indlæg om Gode (og sunde) Byttehandler, fx her, kan jeg i dag i hvert fald bidrage med en meget meget dårlig byttehandel .. i hvert fald med sundhedens briller på...

Jeg havde nemlig en aftale med min lille søster Alberte, som også bor i Herning, om at vi skulle i svømmehallen og svømme lidt kcal af os .. jeg tænker nemlig at det må være motionsformen for mig lige nu, hvor min hæl stadig er hammer øm ..
MEN .. vi aflyste, og i stedet gik jeg hen og købte mig en gang Ben&Jerrys . DOH!!

Egentlig kom trangen fordi jeg kom hjem til en tom bøtte, liggende i skraldespanden .. En af dem jeg bor sammen med her, havde nemlig spist en omgang B&J i går, og så kunne jeg bare ikke lade være med at blive fristet - selvom det naturligvis er den dårligste undskyldning ever .

2 kommentarer:

  1. Det smager jo også bare sindssygt godt! Der er intet, der slår B&Js cookiedough! De har godt nok en i Lidl til 25 kroner som i en snæver vending kan gå an:) Den er fin nok, især til prisen, meeeeen dog ikke helt Ben & Jerry's :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er simpelthen totalt uimodståelig! Mmmmm .
      (og kunne være man engang skulle prøve den der fra Lidl du snakker om) ;)

      Slet