mandag den 10. september 2012

Is that a banana in your purse or are you just happy to see me?


Hahaha.. morede mig utrolig meget med mig selv i morges kl 06.00 i toget over min morgenmads-banan i tasken .. er jeg den eneste der kan huske utrolig mange replikker fra Sex and the City?? Denne kommer fra "Russeren", fordi Carrie beder ham lave en joke ;)
HERLIGT .

Jeg har været lidt fraværende, men status er at jeg igen er startet i praktik i Herning.. Det er fedt fedt fedt, men stadig lidt ærgeligt ikke at være hjemme .. i morges (og de sidste 2 mandage) har Gorm været så sød at kører mig til toget så jeg ikke behøvede at tage afsted søndag ... Dog er det meget tidligt at stå op kl 05 hvis du spørger mig!!

Nu sidder jeg på mit Herning-kammer, og ser Linse og Gustav .. Hold nu op altså .. ;)

2 kommentarer:

  1. Hehe du er ikke den eneste, der kan huske replikker fra SATC - især må jeg sige særligt at kunne huske Samanthas. Nok fordi jeg synes hun var ekstra sjov/grænseoverskridende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt .. synes ofte de dukker op i mit hoved ;)

      Slet