onsdag den 25. april 2012

Morgen smoothie .


I dag har jeg først undervisning fra kl. 10, hvilket giver lidt mere tid fra morgen af ..
I fødselsdags gave var jeg så heldig at få denne flotte blender fra OBH supreme, af min far, så nu står den bare på smoothies :)

Boss'en har fået selvskab på køkkenbordet ;)
Jeg er stadig smoothie-nybegynder så denne er en meget klassisk, men hamrende lækker én af slagsen ... Og blenderen kørte den bare som en drøm ;)

1 glas blåbær smoothie
  • 75 g frosne blåbær
  • 1/2 banan (ca. 50g)
  • 1/2 dl appelsinjuice
  • 50 g skyr
  • 3 isterninger
Det hele blendes til en ensartet masse, der nydes med sugerør :)
Mmmm ...

Denne smoothie indeholder i alt ca. 137kcal .

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja super dejligt - kunne godt blive en vane ;)

      Slet
  2. Den ser rigtig lækker ud, men jeg var lige ved at besvime, og tænkte det kan ikke passe! Når jeg læser indlægget i Firefox står der nemlig, at den indeholder ca. 793kcal :o) Jeg tror egentlig aldrig at jeg har lavet en blåbær smoothie, men det kunne være at jeg skulle tage mig sammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha åh ja, det var ellers ikke så lidt!! ;) Men heldigvis er den ikke helt så slem i regnskabet ;)
      Jeg er allerede vild med blåbær/banan smoothie - klart at anbefale ;)

      Slet