mandag den 9. april 2012

Sammenskuds-frokost .


Som de fleste andre familier holder vi også stor påskefrokost i disse skønne fridage . I går var jeg af sted til sammenskuds-gilde i Viborg ..
Min søster havde kastet sig ud i denne old-school tummousse - ganske vellykket ;)


Mmmm al mulig røget fisk :)


Lakseruller - ja vi er glade for fisk :)

Derudover var der selvfølgelig også en masse andet, sild, frikadeller, tærter osv .
Ost, gåtur og kaffe og kage .


Jeg havde medbragt kage, små chokolade cupcakes med creamcheese frosting som disse .


.. samt denne Key Lime Pie, limetærte . Desværre blev den ikke den største skønhed, men smagen fejlede absolut intet :)
Opskriften kommer senere - jeg må hellere komme i bad og få gjort lidt ved lejligheden, inden hverdagen igen banker på ..

2 kommentarer:

  1. Jeg er STOR fan af sådan noget diverse-frokost mad - det er altså lkkert!

    SvarSlet
    Svar
    1. Netop, og så kan alle jo medbringe lige netop det de har lyst til :) Og som man kan se, havde vi alle ret meget lyst til fisk ;)

      Slet