mandag den 19. december 2011

Bilka, bilka, bilka ..


Ja for tiden bruger jeg meget tid bag bilkas kasselinje .. Og med weekend-åbent til kl 20, og kl 22 i hverdagene er der nok at se til .. Skal desværre også arbejde derude på fredag d. 23 hvor resten af DK bare skal hygge - sådan føleles det i hvert fald når nu jeg ikke skal ...
Derudover har min skole besluttet at vi her efter praktikken og inden jul skal have fire dage med obligatorisk undervisning og fremlæggelser .

Hvornår skal jeg julehygge??

Billedet viser min firma julegave fra Bilka - to toffifee og en hovedpude :)
Spændende at se om der er plads til en ekstra pude i vores lille seng ?

2 kommentarer:

  1. Du skal ikke være ked af at du skal arbejde den 23. Når du ved det, så skal du bare prøve at få det bedste ud af det. Hilsen hende som skal arbejde på plejehjemmet fra 15.30 til 23 juleaften...

    SvarSlet
  2. Ja Lotte, jeg ved det jo i virkeligheden godt . Det er bare så ærgeligt at bruge den 24. på transport .. Også fordi den 23. plejer at være der hvor man mødes i byen med alle de gamle ;)
    Håber du får en god jul alligevel - tænker faktisk at et plejehjem måske ikke er det værste sted, når nu det skal være :)

    SvarSlet