tirsdag den 13. december 2011

Julebanko og Den gamle by .

I dag er der endelig blevet jule lidt .
Jeg er i praktik på Skejby sygehus for tiden, og i dag, en halv time inden fyraften, blev laboratoriet lukket ned til fordel for julegodter, banko og hjemmebrygget (stærk!!) gløg .
Selvom jeg ikke var så heldig at vinde de blandt andet 2 kg toblerone alle håbede på, var det en rigtig hyggelig tradition . 


Efter endt banko hentede Gorm mig, og vi skyndte os ned i Den gamle by -hvor der btw er gratis entré for studerende efter kl 16 :)
Det blev ret hurtigt mørkt, men vi fik da set os lidt omkring i de gamle huse og udstillinger . Kigget på traditionelt pyntede juletræer og smagt en klejne .
Rigtig hyggeligt ! - og lidt mørkt og vådt .


Vi var også inde og se deres forholdsvis nye plakat-udstilling, der huser rigtig mange sjove og flotte gamle plakater ..

Nu vil jeg skynde mig i seng . I morgen bliver en hård dag med 7,5 times praktik efterfulgt af 6,5 timer bag Bilkas kasselinje .. Puha ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar