fredag den 9. december 2011

Blog award .

Lækker juleguf lavet på vores konfekt-dag
For efterhånden lidt lang tid siden modtog jeg denne blog award fra Mona fra http://monasflowerfield.blogspot.com/ .
Tak Mona for de fine ord om min blog - og selvfølgelig vil jeg sende denne hyggelige award-tråd videre .. :)

Når man har modtaget denne award skal man give den videre til 5 andre bloggere, eneste krav er at de skal have under 100 faste læsere, og du synes at deres blog er god, og så skal man svare på de 5 nedenstående spørgsmål.

1) Hvorfor begyndte du at blogge? 
Efter i længere tid at have fulgt med på blogs som PassionForBakingMiss Muffin og Glitter Amalie, begyndte jeg at gå lidt videre ind i blogland, og fulgte pludselig med hos en masse inspirerende bloggere . Dette gav mig selv lyst til at udfordre den verden, plus at have en form for samling på de opskrifter som jeg med tiden begiver mig ud i - at der lige så stille begynder at komme kommentarer på min blog også, er jo bare vildt fedt og giver mere blod på tanden :)

2) Hvilke blogs følger du?
Jeg startede som sagt med lidt af hvert, Mad, Mode, Kage, Hverdag og andre blogs . Efterhånden finder man flere og flere blogs som jeg daglidt nyder at følge . Listen bliver blot længere og længere, og med tiden begynder udenlandste blogs også at snige sin ind på listen .

3) Favorit farve? 
Det er lidt svært - men måske bare klare farver der passer godt til hinanden .
Nogen har måske også lagt mærke til en meget lime-grøn dug, der ofte sniger sig med på mine billeder ;)

4) Favorit film?
En rigtig god blanding af overdreven romantik og krimier så skræmmende og spændende at jeg ikke kan sove før morderen er fundet ;)

5) Giv Awarden videre
Jeg vil gerne give awarden videre til disse 5 bloggere, og jeg håber meget på at I har lyst at føre den videre ..

Tine fra http://madmusikmode.blogspot.com/
- som skriver om, ja, mad, musik og mode . Der er altid et godt bud på nye accessories, et look eller en god sang til playlisten .

Trine fra http://sniksnakkerier.blogspot.com/
- som skriver en jordnær blog om hverdagens oplevelser og små gøremål . Hun er også begyndt at dele sin uge madplan, med indkøb og priser . Hyggeligt er det altid med en lille update fra Esbjerg .

Frk. Sveske fra http://frksveske.blogspot.com/
- hun tænker ligesom mig på hvad der kommer i munden . Med et mål om en sundere livsstil - samt en sød tand og passion for madlavning .

Lulu fra http://www.lululike.com/
- en blanding af hyggelige hverdags-updates og spændende ideer til garderoben og cool items ;)

"Merca" fra http://mercasfristelser.blogspot.com/
- forholdsvis nyopstartet blogger der blogger om hverdag og dejlige opskrifter - fortjener hel sikkert også et kig .:)

6 kommentarer:

  1. Hej Nanna :)
    Sikke en fin blog du har. Jeg er hermed blevet fast læser, og ser frem til at følge med fremover.
    Mvh. Sofie
    Filosliv.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nej hvor dejligt - og en varmende kommentar :)
    Vil straks følge med på din blog også :)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for de fine ord :)

    Jeg har besvaret spørgsmålene før, men mange tak for awarden!

    SvarSlet
  4. Tusind tak for blog awarden :) Det varmer virkelig med de søde ord...
    Du kan tro jeg vil gå igang med at besvare de spørgsmål...

    Lækker blog du har;)

    Rigtig god søndag til dig :)

    - Lulu

    SvarSlet
  5. Trine, det tyder på dårlig research ;) Men fortjent er den nu alligevel :)

    SvarSlet
  6. Lulu, Nej hvor dejligt, glæder mig fortsat at læse med :)

    SvarSlet