torsdag den 28. juni 2012

Dansk sommer-guf .


Mmmm er der noget bedre end danske jordbær, danske ærter, og så endda købt rigtigt med kontanter i vejkanten?
Jeg synes det er hel perfekt, og super lækkert at Gorm havde en ordentlig omgang med hjem af begge dele i dag .. Ret lækkert at han er nødt til at køre forbi sådan en fristelse på vej hjem hver dag ;)

Aftensmaden derimod stod på pizza - købe pizza ..
Jeg er ikke færdig med min eksamensopgave, der skal afleveres i morgen, endnu - så det blev et hurtigt kald til Pappas Pizza .. Men det er no også lækkkert nok engang imellem! (blot man lader være med at overveje hvad det indeholder af de små frække kcal) .

Straks vil jeg vende tilbage til min opgave - og neeej hvor jeg glæder mig til at kunne sige "Ferie!!" i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar