tirsdag den 19. juni 2012

"Gratis" sommersko .


For efterhånden læææænge siden var jeg så super heldig at vinde 1000 kr til boozt.com hos 99dresses . Jubii .
"Desværre" var gavekortet fikset sådan at man skulle købe for over de 1000 kr for at indløse det - og jeg har faktisk haft overraskende svært ved at finde noget jeg rigtig gerne ville have, så det passede .

Endelig fandt jeg noget der passede mig - og fik det hurtigt leveret :)
Sorte sandaler med fjer på toppen, fra Friis&Company og
Sorte læder ballerinaer med en masse små huller i, også fra Friis&Company - jeg synes altid at ballerinaer gør hammer ondt at have på, men det hjælper en del at disse er af læder :)


For at få det til at passe med lidt over 1000kr, kom denne fine pastel-top fra warehouse også med :)

Skønt med lidt nyt og endda gratis :) Så kan sommervejret i dag bare fortsætte så jeg rigtig kan få luftet de nye sko :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar