lørdag den 30. juni 2012

Lige nu burde jeg ..


.. SÅ meget sidde i Holstebro og i dette sekund være igang med en godnat-øl og en god snak med min far .
Det var nemlig meningen at jeg her til aften skulle tage toget lige efter arbejde til Holstebro, hvor vi i morgen skulle til barnedåb ved den sødeste lille baby-fyr.. derfor den blå pakke - Hint hint ;)

MEN . Det viste sig desværre i dag, at jeg også skal arbejde i morgen! ØV altså ..
og det er SÅ meget min egen skyld at jeg havde glippet den lille detalje .. :(

Det sidste halvårstid har vi nemlig i Bilka ikke haft søndagsvagter på vores vagtplan, men de har været sådan nogle vagter man skulle byde sig ind på .. Nu synes de så ikke vi byder nok ind, og søndagene er automatisk med igen, når man alligevel har weekend vagt ..
Jeg vidste godt at det blev sådan igen, men troede ikke det var trådt i kraft endnu .. iha hvor har jeg haft for travlt (- og været for meget i Herning?) til at opfatte det ..

Og det er så godt som umuligt at få én til at tage vagten med så kort varsel - specielt lige nu hvor alle er blevet studenter og resten er på Roskilde .. Hmm ..

Lige nu synes jeg i hvert fald det er rigtig irriterende.. havde alle mine ting med på arbejde for at kunne komme hurtigt afsted, jeg går glip af dåben, hyggen, og at give dem den fine blå gave ..

Hmm .. positive tanker ? Søndagsvagter giver godt - men ØV hvor er det bare irriterende :(

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det synd for dig:( Kan de overhovedet tillade sig det? Godt nok siger du, at det er din egen skyld, men hvis de ikke har informeret ordentligt om hvornår det træder i kraft osv?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er bange for at det var meget meget min travle tid der har gjort mig lidt uopmærksom :(
      Er du gal jeg er glad for at have sommerferie nu!!

      Slet