fredag den 10. februar 2012

Lidt opdatering .

Jeg er netop kommet ind af døren, efter jeg siden i mandags har boet i Herning . Jeg er nemlig startet i min modul11 praktik på Herning sygehus .. Praktikken er hele 10 uger, og indtil videre tegner det hele rigtig godt :)
Ren praktisk har jeg fået et værelse i et hus, som er tilknyttet sygehuset, sammen med 3 andre piger .. Vi har i denne uge hygget os ret meget sammen, så det skal nok blive godt .. 
Den kommende uge har vi fået samlet alle vores stydiedage så vi kan blive herhjemme .
Jeg har erhvervet mig et pendler-kort, så fremover bliver det nok nogle overnatninger i Herning, og nogen herhjemme, alt efter hvad humøret er til :) 

Nu vil jeg nyde en omgang Beverly Hills i fjerneren inden jeg skal være lidt aktiv - og så kommer Gorm hjem på weekend fra Hamborg . Jubii :)

Lidt opdatering på min hverdag . ;)
Hvad skal I i weekenden?

4 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt for dig at din praktik går så godt ! Og at pigerne du bor med er søde - synes det er vigtigt for det kan ødelægge hele ens humør hvis man ikke føler sig velkommen når man har fri :) Håber virkelig jeg også får det sådan når jeg flytter til fyn , selvom jeg ikke skal bo med nogen - suk ! :S

    Nå , men min weekend står på forberedelser til familiesammenkomst/fødselsdag på søndag :) Vi skal stege frikadeller , lave flødekartofler og sauce til kyllingelasagne med masser er grønt selvfølgelig ;) Og så skal vi jo finde ud af desserten og lave slagplan for bordopsætning/dækning - det kræver planlægning da vi har lidt pladsmangel :P

    God weekend Nanna ! Er meget misundelig på din kæreste kommer hjem på weekend , men håber helt sikkert I kommer til at hygge jer :D

    SvarSlet
  2. Uhhh, det lyder da super godt!

    - Jeg skal holde min lillesøsters 14-års fødselsdag herhjemme, så vi får masser af gæster til go' banankage! Uhh, det bliver dejligt!

    Og så skal jeg være sammen med mine dejlige veninder :) Elsker ferie!!

    Go' weekend til dig Nanna - og Gorm også!

    SvarSlet
  3. Sikke en masse fødselsdage ;) vi var også til en 25års- én af slagsen i går ... Og lad os bare sige at Gorm stadig ligger i sengen .. Og klokken er pt 14.14 .. Men det var en sjov fest ;)

    SvarSlet
  4. http://camillajensen-blog2.blogspot.com/

    SvarSlet