tirsdag den 21. februar 2012

Tirsdag .


Tirsdag i dag, er da en dejlig dag ..
Kom i går igang med praktikken igen, og har fået lavet en del myokardieskintigrafier i dag ;)
Og så er der de fineste vintergækker, der endlig er kommet frem fra sneen . Jubii :D

I dag er også officiel Pandekagedag! Jeg har dog (desværre) besluttet mig for at hoppe denne fristende tradition over - men kun fordi de små banditter indeholder så frygteligt mange kcal ;)

Derudover har jeg de sidste par dage modtaget at par award's .
En "alm." blog award fra Freja, med den skønne blog fuld af flotte billeder, og en Liebster blog-award fra Linda, hvis blog er fuld af kager ;)
Men.. da jeg allerede tidligere har modtaget en sådan award, vælger jeg ikke at bringe dem videre . Se evt. mine svar fra sidst her .
Og piger, mange tak for tanken!! :D
 

1 kommentar: