tirsdag den 6. september 2011

Det er jo tirsdag ...

.. og den første aften i laaaaang tid hvor Gorm og jeg var hjemme på samme tid, uden at skulle noget - endelig .
Efter lang tids snakken om hvad vi skulle have at spise, besluttede vi at tage ned og spise på Café Stiften på banegårdspladsen .
Jeg glemte desværre at tage billeder af vores lækre salat og panini, men jeg synes altid maden er lækker dernede, og skønt at de har udviddet, så der er lidt større chance for at få en plads derinde .. :)


Herhjemme åbnede vi en dejlig kold flaske moscato . Mmmm..


Tydeligt at jeg har en "hjemme-studie-dag" i morgen?


Nårh ja, og så var der noget med en landskamp ;)
Jeg læste nu mest i lidt blade imens, men Gorm fulgte ivrigt med - dejlig aften !

2 kommentarer:

  1. Ja skønt endelig at være hjemme begge to - på samme tid . aftensmaden i aften stod desværre også på "singel-mad" . øv altså .. ;)

    SvarSlet