torsdag den 8. september 2011

Endnu en pakke, regn og varm te .


Efter en meget våd og blæsende cykeltur hjem fra skole var det super dejligt at vide at der lå en pakke fra Gitte fra bloggen C'est La Vie By G og ventede på mig derhjemme. Posten kom nemlig umiddelbart inden jeg skulle af sted, så gemte spændingen til senere ..
Gitte havde sendt mig en pakke, da hun tidligere meldte sig til at deltage i den skønne pakkeleg ..


Og se lige hvor fin pakken var, inde i den almindelig kedelige kuvert - dejligt :)


Inden i pakken var der en masse skønne sager ..
2 pakker servietter med fine mønstre, 2 sæt øreringe, armbånd, notesbog, kogebog med sprøde salater, Paprika, en blyant med et sødt muffin-viskelæder på toppen og en knoppers .


Som man måske kan skimte øverst, er det en tom knoppers der er på billedet - jeg kom nemlig til at spise den ret hurtigt efter jeg kom hjem ..
Mmmm.. tørt tøj, tæppe, varm te og knoppers . Jubii
Og måske er Sprød salat til aften - så tak til Gitte, lækker gave ;)

Efterår er nu lidt hyggeligt ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar