torsdag den 1. september 2011

E.L.F - post .


Da jeg den anden dag var på posthuset for at sende mine gaver til pakkelegen, lå der sørme også en pakke til mig fra ELF . :)
Når jeg hører navnet tænker jeg straks på nogle små julemandshjælpende alfer og på elfyourself hvor man til jul kan sætte sit eget ansigt på en dansende alf . ;)

Men faktisk står det for Eyes Lips Face og er et make-up firma med uhørt lave priser - så tænkte jeg hellere måtte give deres produkter et forsøg - selvom jeg normalt sværger til min Youngblood..
Jeg har nu haft et par dage til at forsøge mig med mine nye ting, og er egentlig super godt tilfreds - specielt til prisen!


Mineral blush i farverne coral og rose til DKK 29,58 pr. stk.
Lækre, tilpas matte, farver som også holder fint i løbet af dagen :)


Mineral foundation i farven light til DKK 29,58
Matte finisher clear nail polish til DKK 12,68

Er faktisk ret imponeret over denne foundation til denne pris . Vil dog ikke udelukke at youngblood kommer tilbage når jeg igen får lidt penge på lommen efter ferie - men denne er hel sikkert et fint alternativ .. :)
Den matte lak er til at putte oven på en hvilken som helst anden lak, for et mat look . Har prøvet at tage et billede af det, men er lidt svært at få effekten rigtig med .. Men virker, det gør den :)


Hvis man skulle have fået lyst til at prøve nogle af deres vildt billige produkter så tjek lige deres facebook-gruppe ud inden du bestiller, da der ofte er nogle koder så man kan få deres ting med fx 25 % rabat eller fri fragt .. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar