mandag den 12. september 2011

Weekend fuld af lækker mad .


Heeele weekenden har stået i familie-fødselsdagens-tegn . Gorms søster, og hendes kæreste, har nemlig holdt stor 2*30 års fødselsdag ..
Fredag var jeg nede og hjælpe med gøre det hele klart - vi skulle finde ud af hvordan alle gæsterne bedst kunne være i deres, ikke alt for store, lejlighed ..
Lørdag middag gik det løs, med masser af familie - og masser af lækker mad . Der var bestilt koldt fiskebord fra Clausens fiskehandel på havnen i Aarhus .. Hvilket var utrolig lækkert .

Eftermiddagen stod på oste-pølse-bord, stor lækker kage, og sidst men ikke mindst chokoladefontæne med masser af frisk frugt til ..

Er utrolig irriteret over at jeg ikke fik taget nogle billeder af alle herlighederne ..

Efter en intens oprydning og om rokering kom deres venner til aftensmad og fest, hvor vi uden problemer kunne spise videre af de enorme rester fra fiskebordet, oste-pesto fyldte kyllingefileter og vaffelis til dessert . og endnu engang kom chokoladefontænen frem - den er virkelig et stort hit sådan en :)
Festen varede hele natten - og behøver jeg at sige at vi var stop mætte fra vi kom til vi gik ??


Her til aften var Gorm og jeg nede og spise rester, og snakke lidt om gårsdagens succes ..
Og så var jeg så heldig at få over 1 kg af denne lækre mørke chokolade, som var tilovers fra fontænen, men hjem .. Så nu kan der bages chokoladelækkerier til den store guldmedalje :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar