lørdag den 24. september 2011

Sushi, shopping og topmodel .

Og endda i godt selvskab - hvad kan man mere ønske sig?


Jeg er kommet lidt bagud med mine indlæg, men for et stykke tid siden købte jeg igennem Downtown en 2 pers. take away sushi menu fra Soya 2, og det blev så i torsdags at den skulle nydes .
Jeg har før spist der og synes at deres sushi er god, og så er det bare rigtig hyggeligt at være derinde og få deres running sushi .
Menuen her bestod af 2*10 stk blandet sushi (jeg er vist allerede kommet til at spise et stykke her) og en 2 små tangsalat .

Menuen blev nydt sammen med min søde veninde i hendes lejlighed - og når vi nu alligevel skulle ned og hente maden kunne vi lige turboshoppe på vejen ..


Hos Søstrene Grene købte jeg lidt flere muffinsforme til samlingen .
Hvis man, som jeg, alligevel sætter sine forme ned i en bradepande med muffins-huller, holder disse fint formen, og til knap 4 kr pakken - så kan man vist ikke forlange mere ;)


Hos søsterene faldt jeg også for disse udstikkere . Er ikke sikkert de bliver brugt, men igen, 3-4 kr stykket - så tager jeg chancen ..
Og mon ikke den lidt deforme kagemand godt kan blive sød hvis den bliver pyntet lidt .


I Magasin faldt jeg over det skønne lakridspulver fra Johan Bülow, som jeg glæder mig utrolig meget til at lege med :)

Efter vi havde spist den lækre sushi, kastede vi os over fjernsynet hvor der var sæsonstart på Danmarks næste topmodel - måske jeg skal til at være fast gæst hver torsdag (vi har nemlig ikke kanal4 derhjemme) ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar