onsdag den 11. januar 2012

Fairytale .

Billede fundet her
Hvem kan ikke huske denne norske charmetrold som vandt det europæiske melodi grand prix i 2009? Han sang den skønne sang "I'm in love with a fairytale", som han oven i købet selv har skrevet ..

Egentlig ser jeg ikke altid mgp, men i 2009 boede jeg sammen med de dejligste piger, i England, og vi dressede rigtigt op den aftenen og heppede på DK . Faktisk endte det med at vi alle var så forblændede af Alexander Rybaks, søde og lidt generte smil og utrolige charme, at vi syntes at han var den helt rigtige vinder ;)

Hvis du ikke ved hvem, eller hvilken sang, jeg snakker om, synes jeg hel sikkert du skal se videoen herunder .


Pointen er, at jeg i aften i Aftenshowet, så at han kommer og optræder til det danske melodi grand prix på lørdag, så måske man alligevel skulle kigge med der ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar