tirsdag den 17. januar 2012

Lidt til træning .


I dag har jeg studiedag, hvilket betyder at jeg kunne tage tidligt ned i træningscenteret - hvilket er et stort plus her i januar hvor man virkelig må sige at folk strømmer til centrene, men mon ikke snart det er ovre igen ;) Nå men det var dejligt lige at komme i gang med dagen på den måde ..

Som de fleste andre kan det for mig godt nogen gange kræve lidt ekstra overtagelse at tage ned og træne, der er jo også så mange andre ting man gerne vil .. Derfor ønskede jeg mig til jul lidt forskellige hjemmetrænings-redskaber - og heldig som jeg var fik jeg både en hulahopring på 1,5 kg og et sæt 2 kg håndvægte ..
Disse ting bruger jeg ved siden af træningen, da det nogen dage kan være dejligt nok bare lidt at kunne ordne styrketræningen derhjemme :)

Inspiration til brug af begge redskaber får jeg blandt andet fra sider på nettet . En god én til hulahopringen er denne og til håndvægtene er denne side virkelig god og med gode illustrationer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar