tirsdag den 31. januar 2012

Hygge-søndag, med fart på .


Her midt i min eksamens-læsning (uha der er ikke længe til torsdag nu) - kan jeg vist godt lige ligge lidt billeder ind fra i søndags .
Gorm og jeg havde en søndag med masser af hygge, selvom der var lagt et stramt program ;)


Det stramme program startede selvfølgelig med at vi skulle sove til kl 9.00 ;)
Stille gik turen til Kaløvig, hvor vi gik hele vejen ud på dæmningen til Kalø Slotsruin .. Det var lidt en kold fornøjelse, men simpelthen SÅ flot en udsigt i det snebeklædte landskab, og ud over vandet :)


Efter en medbragt tunsalats-sandwich i den varme bil - som man ellers ikke må spise i ;), kørte vi mod Grenå ..
På en villavej i Grenå besøgte vi et vennepar der i sommers købte sig et fint lille hus der, så nu var det vist også på tide at jeg fik set det ..
Mmmm og lækkert med en nybagt bolle og et krus te at blive varm på!


De sammenknebne øjne, og sjove ansigtsudtryk viser vist meget godt at der var lidt koldt og blæsende ;)

Kl. 16 vendte bilen fluks mod Aarhus igen, da vi jo skulle nå hjem og se den spændende GULD-kamp.. Den blev set hos Gorms søster, Rikke, da hendes kæreste, Mikkel, ikke rigtig interesserer sig for den slags ;) og det er nu sjovere at se den slags sammen med andre - og så var det jo iøvrigt også rigtig hyggeligt :)


Dagen sluttede med et godt langt spil 500 (eller faktisk 600) - som jeg selvfølgelig vandt ;)
Gorm viser sig hver gang at være en utrolig dårlig taber der bestemt mener at jeg snyder .. men come on, hvordan skulle jeg gøre det ? måske jeg bare er heldig .. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar