onsdag den 2. november 2011

Dejlig aften .


Gorm og jeg havde os jo en lille date i går .
Det var egentlig meningen at vi skulle have set Crazy-stupid-love, men nogen (mig) magtede åbenbart ikke at se rigtig efter hvornår hvilke film gik hvor, så da vi kom til biografen gik filmen slet ikke . Ups . Vi besluttede os derfor for at se De tre musketerer .

Filmplakat herfra
Vi valgte at se filmen i 2D, da ingen af os egentlig er så meget til 3D film .
Den var faktisk rigtig god . Historien er ganskevist den samme som man kender den - men med et nyt og humoristisk tvist, uden at det bliver for meget .
Derudover er den filmet rigtig flot, hvilket er et stort plus når nu det er en allerede kendt handling .
Sidst men ikke mindst er det jo altid sjovt at se vores egen Mads Mikkelsen gøre sig som skurken, i store udenlandske film ;)


Inden filmen spiste vi ved åen på Ziggy - hvor der altid er hyggeligt og god café mad .
Jeg fik denne lækre seafood salat med laks og rejer . Gorm fik sig en klassisk bøf bearnaise .


Inden vi gik videre til biografen fik jeg mig en kop the . En kop Jasmine Dragon Pearls China tea .
Den er lidt sjov fordi teen er lavet til små kugler/perler som man putter direkte i det varme vand . 


Desværre kunne jeg ikke rigtig drikke det hele, da man ikke skal tage teen op af vandet igen, og der derfor danner sig en masse små blade som jeg fik ind i munden - ikke så lækkert .

Derudover blev teen også utrolig stærk med tiden, netop fordi den bliver ved med at stå og trække .

Men vi havde en dejlig kæreste-aften :)
Tak søde Gorm .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar