søndag den 6. november 2011

En ny klassiker .


Store julelys tændte sig i Gorms øjne, da jeg den anden dag kom hjem fra arbejde og kunne fortælle ham at vi nu sælger Mirácoli lasagne i bilka - igen .
Denne krydderi- og béchamelsaucepulverblanding er nemlig ubetinget Gorms ynglings ret . For et par år siden gik den desværre ud af produktion og han var vel nærmest grædefærdig .
NU er den tilbage, endda reklameret som en nyhed, på hylderne - og Gorm er ellevild!
Faktisk så vild, at det har været menuen både fredag og lørdag aften, hvor han har haft besøg af nogle gamle kammerater ;)
Jeg selv har brugt det meste af weekenden til et spejdermøde nede ved Esbjerg . Nu skal der slappes lidt af inden jeg i morgen for alvor skal skrive eksamensopgave - som skal afleveres på torsdag . For søren jeg er spændt på om jeg når det .. Uhhh ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar