søndag den 30. oktober 2011

Det gamle apothek .


Lige nu sidder jeg og venter på at Gorm og hans forældre kommer hjem . De er i Herning for at hente biler hjem, efter weekendens bilmesse .
Jeg har aftensmaden klar så snart de kommer hjem, men kan lige nå at poste et billede af fredagens aftensmad .
Fredag aften spiste vi nemlig med Gorms forældre på Det gamle apothek .
Billedet ovenover (beklager det dårlige billede) er Gorms tallerken . Det er et stykke oksemørbrad med forskelligt grønt til .
Blandt andet en slags ærtepuré på tomat (ø.v.), noget mini-ægge-grønt-tærte (nv.) og en ovnbagt kartoffelmos-swirl (ø.h.) .
Jeg fik det samme tilbehør, dog med kyllingefilet til . Det hele var rigtig lækkert, og der var rigeligt med mad!
Desværre sendte både Gorm og hans far deres mørbrad tilbage igen, da køddet simpelthen var skåret af et uheldigt stykke, der ikke rigtig var til at skære .
Selvom det var lidt ærgeligt at vi så spiste i hold, fik "drengene" et nyt stykke kød, som var skåret perfekt, og det hele gik alligevel .
Faktisk et lækkert og rigtig hyggeligt sted at spise, og et sted jeg undre mig over at jeg ikke har været før :)

Så snart vi har spist skal næsten vendes mod Aarhus igen, så vi kan komme hjem og sove os klar til endnu en uge :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar