mandag den 24. oktober 2011

Ny mandag - ny start .

Flot gerbera i buketten fra pigerne i strikkeklubben . 
Efter den skønneste ferie, er det nu endnu engang mandag .
Mandag er som bekendt starten på en ny uge, men specielt denne mandag er starten på en masse ting . Jeg er netop i dag gået ind i 14 dages intens eksamensopgave-skrivning . Jeg er dog lidt bange for at jeg allerede ved afleveringen af min problemformulering før ferien fik den første skrive-blokade - så er tæmmelig spændt på hvordan de næste dage forløber ..

Ferien har jo stået på en masse lækkerier i form af cafebesøg, bryllupsmad, cup cakes, øl og en masse andet som jeg har haft lyst til . Nu er det derfor på tide at komme tilbage til virkeligheden med færre kalorier, og måske endda endelig komme af med de sidste to ønske-kilo .
Så Nanna, velkommen tilbage på madlog.dk .

Noget andet og mere glædeligt er at Gorm før ferien afsluttede sit lastvogns-kørekort . (flot :))
Det betyder også at vi nu, endelig, begynder at se hinanden lidt i hverdagen igen .. Siden maj har vi kun haft tirsdag hvor vi rigtig så hinanden inden kl 22 .
Mega dejligt at det nu er ovre :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar