lørdag den 1. oktober 2011

Èn til samlingen .


Har været på arbejde hele dagen i dag .. Det super gode vejr gjorde bare at der ikke rigtig var nogle kunder i bilka - altså lige udover i de to timer hvor AQUA var forbi og skrive autografer .. ;)

Inden jeg mødte ind, nåede jeg lige ind for at købe den nye, og meget "om-bloggede", bagebog fra AMO . Den Store Julebagebog .
Jeg har i forvejen deres tre første bøger, som jeg har brugt ret meget!
Har allerede nogle favorit-opskrifter, som jeg skal have gang i - når det altså bliver juletid ;)

Her til aften skal jeg bare hygge lidt på sofa, se lidt ligegyldigt fjernsyn, og måske rydde op i en bunke papir eller to - hvis jeg gider ;)
Skal i hvert fald lade op til i morgen, hvor jeg skal til Mad-messe her i Aarhus sammen med Henriette .. Jubii .. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar