tirsdag den 4. oktober 2011

Strikkeklubben på besøg .

 - Selvom der nu ikke er meget "strikken" over os .


Vi er nogle tøser fra mit hold der på skift besøger hinanden, til hygge og snak om andet end studie .
I dag havde vi undervisning til kl 11.50, hvorefter vi tog hjem til mig til frokost ..
9 mand i vores 50km2 lejlighed er lidt af en prøvelse, men med små møbler og godt humør gik det fint :)


Jeg serverede hjemmebagte bagels og boller med lidt forskelligt pålæg til . Havde også bagt lidt grissinier som de sultne tøser kunne spise mens vi bl.a. stegte bacon og skar lidt salat ;)


Havde forhørt mig lidt hos nogen af pigerne, der mente at vi sagtens kunne spise både dessert, samt kage senere .
Så jeg havde lavet en lille hvid chokolademousse med lakrids til desserten .


Efter traktorkagen havde jeg en del kagerester, som efter en tur i fryseren, idag blev lavet til kreative cake pops :)




Som tiden gik, blev kagerne mere og mere kreative, i takt med at flere og flere blev smurt ind i chokolade . Nogen mere end andre *host* Christine *host*
Hurra for voksdug ;)


Her blev Mette og Louise så kreative at også pinden blev dekoreret .

Tak for en dejlig eftermiddag, og SKØNT med hjælp til opvasken :)

Opskrifterne kommer i løbet af et par dage ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar