mandag den 3. oktober 2011

Pind-is næsten uden kcal .


Henriette har flere gange serveret disse næsten kcal-frie is for mig .
Nu har jeg selv fået købt mig en øhh .. isform(?) og fået lavet mig nogle is . Formen er fra det altid søde Rice og er fyldt med en gang Fun one saftevand .
Jeg brugte Fun one med Hindbær/orange-smag og blandede saften god stærk, ellers smager den ikke af så meget når den bliver frossen .
Jeg blandede ca. i forholdet 1:5-6, og efter en overnatning i fryseren er isene klar :)

Jeg holder netop nu mig en is-pause . I morgen skal jeg have 8 damer fra min klasse til frokost, og den slags kræver jo lidt forberedelse . Specielt fordi vi kommer direkte herhjem efter undervisning og skal spise .
Jeg har blandt andet været ude og handle, svunget en støvsuger, fundet et ekstra bord og hentet ekstra stole i kælderen .. 9 mand til spisning er lidt en udfordring for vores lille studielejlighed ;)
Senere skal jeg have forberedt noget mad, og så håber jeg på at kunne nå en times træning også .. Fuld fart på i dag :)

Koncentreret Fun one indeholder ca. 10 kcal/100 g
En is indeholder derfor kun ca. 0-1 kcal pr. stk . Haps .

1 kommentar:

  1. Fra hvilken hjemmeside har du købt ispindene? :-)

    SvarSlet