søndag den 7. august 2011

Brudepiger .


Jeg kan vist lige nå at blogge om en spontan tur i biografen i går, inden jeg skal på arbejde..
Efter min veninde og jeg i går havde spist sammen, samt vendt verdenssituationen, tog vi, meget spåntant, i biografen .. Tiden var rendt lidt fra os så valget stod mellem Brudepiger og Biler 2.. Valget faldt på Brudepiger og uden de store forventninger købte vi os popcorn og cola og satte os klar i salen .

De viste sig at være en hylende morsom film og vi sad begge med tårene trillende ned af kinderne flere gange undervejs. Det var ikke bare en normal romantisk komedie, der var simpelthen skruet sådan op for komikken, selvom der på samme tid også blev taget sig kærligt af romantikken ..
Vil anbefale alle med lyst til et smil på læben, samt en lille tåre i øjenkrogen, at tage ind og se denne skønne tøsefilm - jeg skal i hvert fald se den igen når den kommer på dvd..

Hov forresten, ved siden af mig sad der et par, og fyren lød også til at nyde filmens sjove vinkel, så bare hiv gemalen med ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar