mandag den 8. august 2011

Hvad kom først ?

Ægget eller.. øhh .. anden ?


Jeg er helt nybegynder te-drikker og tænkte derfor at jeg ville tage noget forskelligt te med hjem fra min ferie i Paris - som en slags souvenir .
Efter at have købt noget forskelligt te, i løsvægt, faldt jeg over dette anderledes og utrolige søde te-æg!


Eller rettere: et flydende badeands-te æg.. Den kostede ca. 75 kr og jeg kunne ikke komme hjem uden ;)


Når man er færdig med at lave sin te, sættes denne smarte fætter bare tilbage i sin blå plastisk holder, som selvfølgelig ligner vand, og man er fri for at have teposer til at dryppe alle mulige og umulige steder .. Sååå smart ;)



En anden (haha, "anden") dag vil jeg nok fortælle lidt om de lækre dellikatesse shops hvor jeg købte te i Paris .. Skøøønt ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar