søndag den 21. august 2011

Netto shopping !


Vi bor meget tæt på en Netto, og når jeg handler der "tar' det gerne 5 min ekstra" ;)
Jeg elsker nemlig at gå og kigge og shoppe alle deres små fine ting blandt rodet ..
Den anden dag var der stort bid og jeg fik mig købt en masse skønne ting med hjem, selvom jeg blot skulle have haft en-kvart-piske til mine flødekarameller..


Først disse flotte kagedåser . Jeg er lidt spændt på hvor anvendelige de er når nu de er høje og ikke flade som normale kagedåser, kan være de ender med at indeholde mel og lign ..
Men super flotte er de, og så til 40 kr for alle tre :)


Nu hvor jeg var ved de søde og blomstrede ting faldt jeg også for kopperne her.. Til 15 kr stykket, og rigtig hyggelige når der skal drikkes te ;)


Og så denne skønne spaghetti og pasta i flotte farver .



Til 15 kr for 500 g .
Så nu glæder jeg mig til at lave nogle flotte pastaretter :)

2 kommentarer:

  1. Nej hvor snyd :D De kopper er super nuttede!

    SvarSlet
  2. Ja ikke :)
    Selvom kommentaren herhjemme lød; "Vi har da kopper" ;)

    SvarSlet